Vigyázz mit kívánsz !

2011- ben Nepál és India határán fekvő Chitwan Nemzeti Parkban jártam, egy incentive túra keretein belül. / Incentive túra egy olyan túra, amit bizonyos cégek szerveznek a legnagyobb forgalmat bonyolító partnereiknek, ez esetben a Colonnade biztosító szervezte ezt a túrát nekünk! /

A táborunk egy lakatlan szigeten, a Himalájából több folyó által körbeölelt dzsungelben volt. A meglehetősen nomád körülmények miatt naponta csak 2 órán át volt áram ellátás, az is főként az esti órákban a vacsora időszakában. Általában a mindennapjaink felfedező és ismeretterjesztő túrákkal teltek. Reggelente, korán keltünk és korán indultunk.

Egyik reggel elefántháton indultunk tigris lesre.

Több órás bóklászás után sikerült végre megpillantani egy gyönyörű példányt. Bár nagyon messze voltunk tőle, a mai napig emlékszem arra a pillanatra, amikor megpillantottam ezt a fenséges, gyönyörű méltóságteljes ragadozót. A dzsungel mélyén egy elefánt hátán, mindenki síri csendben, csak az elefántok tappancsai által összetört ágak hangját lehetett hallani.

Ha rá gondolok most is érzem a reggeli felszálló köd illatát az orromban.

Aznap csak azt az egy tigrist láttuk. Másnap reggel orrszarvú lesre mentünk. Ez alkalommal elefántok helyett terepjáróra szálltunk. Ez a project szerencsére sikeresebb volt mint a tigrises.

Olyannyira, hogy azon túl, hogy sikerült több rinocéroszt is megfigyelünk, egy óvatlan pillanatban a sofőrünk túl közel merészkedett hozzájuk.

Valószínűleg ezt támadásnak vélte a “kicsike” és már indult is felénk lehorgasztott fejjel szarvát maga előtt tartva.

Szerencsére a sofőrünk résen volt és gyorsan hátramenetbe kapcsolt, így sikerül kitérni a kis rinó lendületes támadása elől.

Egy kis ijedtségen kívül senkinek sem esett baja. Az orrszarvú még búcsúzóul felénk fordította a fejét, majd büszkén becsörtetett a bozótba Korábban azt kívántam, bárcsak végre egyszer testközelben láthassak egy vadon élő állatot.

Ez a kívánságom végül is teljesült, legközelebb azért kétszer meggondolom mit kívánok.

Ivók Roland - Ügyvezető Igazgató

Reméljük tetszett a történet. Ha te is átéltél olyan kalandokat, amiket szívesen megosztanál velünk, írd meg bátran ez alá a cikk alá. Na és persze, ha tetszett a cikk, jutalmazd egy like-al és oszd meg bátran barátaiddal, hiszen megosztani annyit mint adni.

Utazási Irodánknál büszkék vagyunk arra, hogy 1998 óta jelen vagyunk a magyar utazási piacon és meghatározó szereplőjévé váltunk a bel és külföldi utaztatásnak. Irodánkban Magyarországon egyedülállóan a legtöbb német és osztrák utazásszervező ajánlatai elérhetőek és foglalhatóak. Álmokat váltunk valóra...

+36 70 779-6535
Copyright © 2021 Amazon Travel Utazási Iroda Kft.