Életem egyik legszebb naplementéje

Ha az ember egyszer a fejébe veszi, hogy felfedezi a világot, onnantól kezdve fenekestül felfordul az élete. Egyszer csak kitárul előtted a világ és úgy érzed sosem elég.

Minden egyes utazás után többnek érzed magad.

Így történt ez velem is. Életem egyik legszebb naplementéjét egy szörfdeszkán ülve csodáltam végig. Azt mondanom sem kell, hogy egy álmom teljesült amikor eljutottam Hawaii-ra. Igen, ez a szörfdeszkán ringatózás és naplemente csodálata a Waikiki Beachen történt meg velem.

Felejthetetlen élmény volt, ahogy rajtam és páromon kívül még rengetegen ültünk és ringatóztunk szörfdeszkáinkon és csak romantikusan bámultuk a naplementét. A hullámszörfözést vagy csak röviden szörfölést, hol máshol stílszerű kipróbálni mint itt a szörfözés szülőhazájában.

Ez a vitorla nélküli hullámlovaglás a hullámok által keletkező felhajtó és tolóerő hatására lehetséges. Lényegében ez mozgatja a deszkát a vízen, nekünk már csak annyi a dolgunk, hogy rajta maradjunk.

Kezdőként ez nagyon nehéz. Nekem kevésbé sikerült de a párom nagyon ügyesen szelte a habokat.

Hawaii gyönyörű. Rengeteg filmet forgattak itt, olyan nagy szuperprodukciókat is mint például a Jurassic Park. De többek között itt forgatták az 50 Első Randi című filmet is.

És ha már itt jártunk, meg is látogattuk a forgatási helyszíneket.O’ahu szigeten szálltunk meg és bérelt autóval körbe jártuk a szigetet. Így jutottunk el egy fantasztikus ananász ültetvényre is aminek a közepén egy óriási ananász alakú labirintus van.

Isteni finom az itteni ananász, szinte ezt ebédeltünk minden nap.

Mindenképpen érdemes egyszer elutazni ide és megtapasztalni az itteni életérzést.

Hawaii maga a földi paradicsom.

Ha tetszett ez a cikk jutalmazd egy like-al és oszd meg imserőseiddel, hiszen megosztani annyi mint adni.

Utazási Irodánknál büszkék vagyunk arra, hogy 1998 óta jelen vagyunk a magyar utazási piacon és meghatározó szereplőjévé váltunk a bel és külföldi utaztatásnak. Irodánkban Magyarországon egyedülállóan a legtöbb német és osztrák utazásszervező ajánlatai elérhetőek és foglalhatóak. Álmokat váltunk valóra...

+36 70 779-6535
Copyright © 2021 Amazon Travel Utazási Iroda Kft.